• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[COOP | 09.04.2022 | 20:00 | SOBOTA]: Op. Sunset
#1
COOP | 09.04.2022 | 20:00 | Sobota


Opis:

Rok 1971, stopniowe wycofywanie wojsk stacjonarnych z regionu Prei Khmaoch Luong. Początkowo wycofywanie odbywało się zgodnie z planem, jednak wojska Vietnamskie (NVA) wyczuły moment i uderzyły w bazy i drogi którymi wojsko się ewakuowało.
Ze względu na wycofanie sporej części jednostek, nie ma wystarczająco personelu aby zabezpieczyć drogi ewakuacji, a bazy same mają problem z atakami wojsk Vietnamskich. Została wdrożona Operacja Sunset (Zachód słońca).
Zostały wysłano mobilne jednostki które będą wysyłane między bazami i oddziałami w celu wzmocnienia obrony/siły ogniowej. Raz jednostki bronią FOBa na północy, po to, aby po zakończeniu akcji, zostać natychmiast wysłani na południe do osłaniania skrzyżowań na autostradzie.
Wchodzicie w skład oddziału Echo i zostajecie wysłani do bazy Foxtrot.

Miejsce: Prei Khmaoch Luong

Cele:
  • Wesprzeć obronę bazy Foxtrot
  • Wykonywać rozkazy


Sloty:

         Echo 1
  1. Squad Leader (XM177 + Optic 3x) - Szachcik
  2. Medic (XM177 Short) - Marcin648
  3. Rifleman (M16 + Optic x3)
  4. Rifleman (XM177 Foregrip + Optic x3) - Oro
  5. Rifleman (XM177 Foregrip + Optic x3) - Seba
  6. Grenadier (XM177 + XM148) - Alex
        Echo 2
  1. Team Leader (XM177)
  2. Machine Gunner (M60) - Terich
  3. Rifleman (M16 + Bayonet) - Mat
  4. Rifleman (M16 + Bayonet) - Melo
  5. Machine Gunner Assistant. (M16 + Bayonet)
  6. Medic (XM177 Short)


Dodatkowe Informacje:

-Czy wszyscy mają M16  i wariancje?
Na początku tak, w bazie będzie arsenał wraz z możliwością przezbrojenia się - bronie do dyspozycji: M16 i wariancje, Thompson, M14, M3a1, M79 40mm GL, Sten Mk.II, M1897 Trench Gun. Brak celowników X3, warto przez przypadek nie wymienić broń z tym celownikiem bo stracicie celownik na stałe. Specjalne magazynki w ilościach limitowanych. (30-40 rundkowe magazynki do M16 czy tez 50rundkowe magazynki do Thompsona. polecam użyć je, kiedy macie bliskie kontakty.)

-Dlaczego jeden skład ma celowniki optyczne, a drugie nie?
w zamyśle skład bez celowników optycznych idzie w pierwszej lini i stanowią pierwszą linię kontaktu z wrogiem, drużyny z celownikami optycznymi trzymają się nieco z tyłu (10, 20, 50, 100 metrów  - dowódca wybierze odległość) i oferują support fire. - ale jak zadecyduje dowódca tak będzie.

-Respy?
do końca pierwszego celu są respy, po nim respów nie ma. Kto umrze ten umrze i trudno, najwyżej mission fail będzie.
Po niemożliwym powrocie do gry będzie dostępna funkcja spectate na respie jeśli ktoś będzie chciał dalej oglądać jak się rozwija akcja.


-Dźwięki
Na misji będą dostępne 3 utwory (nie, nie fortunate son oraz nie runing through the jungle) oraz 3 sygnały dźwiękowe. część z nich jest mono i jest odgrywana w opcjach "effects" a część jako stereo i odgrywana w opcji "Music". Osobiście mam ustawione 25% effects i 50% music i odpowiada w zupełności, każdy ustawi jak chce, chociaż będą się znajdować pewne dźwięki z podpowiedziami za które będzie odpowiadać opcja "Music" - dowódcom przydałoby się mieć odpaloną tą opcje, a nie wyłączoną.

-Chce być w Echo1, nie Echo2. (albo na odwrót)
mimo że mamy tutaj 2 oddzielne drużyny, tak naprawdę jest to jedna drużyna ze Squad Leaderem jako dowódcą, on może przydzielić więcej ludzi do drużyny która będzie frontowa, albo stwierdzić, że wszyscy będą frontowi.

Więcej info wkrótcę


Mody:
(UWAGA! Osoby posiadające DLC S.O.G Prairie Fire nie uruchamiają gry z modyfikacją S.O.G. Prairie Fire - Creator DLC Compatibility Data for Non-Owners, w zamian uruchamiają posiadane DLC. Uruchomienie DLC wraz z tą modyfikacją spowoduje konflikt plików.)
[Obrazek: I9i4llN.png]
  Odpowiedz
#2
Sloty:

Echo 1

Squad Leader (XM177 + Optic 3x)
Medic (XM177 Short)
Rifleman (XM177 Foregrip + Optic x3)
Rifleman (XM177 Foregrip + Optic x3)
Rifleman (XM177 Foregrip + Optic x3)
Grenadier (XM177 + XM148)


Echo 2

Team Leader (XM177)
Machine Gunner (M60) <---- Ja
Rifleman (M16 + Bayonet)
Rifleman (M16 + Bayonet)
Machine Gunner Assistant. (M16 + Bayonet)
Medic (XM177 Short)
  Odpowiedz
#3
Echo 2 Rifleman
  Odpowiedz
#4
może być Squad Leader
Tak naprawdę to ja jestem Makarov
  Odpowiedz
#5
Grenadier zu Befehlen
Prezydent, Zeus, VIP, pułkownik z lotniskowca.

[Obrazek: 2RjCfwn.jpg]

[Obrazek: tenor.gif?itemid=20018143]
  Odpowiedz
#6
Echo 1 - Medic (XM177 Short)
Never spend 6 minutes doing something by hand when you can spend 6 hours failing to automate it ~Zhuowei Zhang
[Obrazek: NTFSyLu.gif]
  Odpowiedz
#7
random
[Obrazek: tH1YVTK.png]
  Odpowiedz
#8
Roftlman (XM177 Foregrip + Optic x3)- Pan Podręcznik
Pozdrawiam,
Wrr
  Odpowiedz
#9
https://forms.gle/LmZDj7N4XteC4eza6
Tak naprawdę to ja jestem Makarov
  Odpowiedz
#10
Never spend 6 minutes doing something by hand when you can spend 6 hours failing to automate it ~Zhuowei Zhang
[Obrazek: NTFSyLu.gif]
  Odpowiedz
#11
[Obrazek: 4KFKkjv.png]
Główne założenia misji
Misja zakończona sukcesem

- Uzasadnienie
Co najmniej jedna osoba uciekła.. chociaż nawet gdyby nikt nie ewakuował się, to i tak wszystkie cele były wykonane, a więc ogólnie zakończona sukcesem bo w taskach wszystkie zadania miały ptaszka.

Problemy techniczne
jeden skrypt się nie odpalił, ale to dlatego że na 2h przed misją mission.sqm między mną a Melo się zje... i trzeba było dodawać rzeczy z Wersji V6 i widocznie pominięte było niektóre rzeczy w triggerze, ale cała reszta działała supcio

Nieobecności
Seba się spóźnił 7 minut bo zaspał

Uwagi
fajnie było, nwm jak innym.

- początek trzeba było nieco poprawić, bo taki hot start, ale niestety z powodu problemu opisanym w problemy techniczne nie było czasu tego zrobić

- mimo, że ostatecznie zmniejszałem ilość botów, to podczas misji i tak musiałem w zadaniu1 jak i zadaniu3 zredukować ich o niecałe 50% (może z full squadem byłoby lepiej, nie wątpię - brakowało nam trochę siły ogniowej i drugiego medyka)

-więcej markerów powinienem dać

-Evac Heli to był CH-47 który był w Vietnamie, ale crew był z RHSa, kompletnie nie zwróciłem na to uwagę bo były inne problemy.

- miało nie być respów, chciałem tylko zusa (bo musiałem gre restartować) aby obserwować grę, ale mnie tepnięto i krzyczeli 'wskakuj noo' to potem na objective3 pare osób jednorazowo uleczyłem gdy byli w sytuacji nie do odratowania, aby było fair

- dla wiekszości FPSy były w normie (norma wg mnie to minimum 30fpsow), pojedyńcze przypadki dropów

Wnioski
Fajny typ misji, trzeba tylko naprawić aby headless przejmujący botów nie usuwał im wszystkiego co na początku w skrypcie nadaje i będzie dopsze. UnitPlay pokazał, że świetnie się nadaję na transport jednostek w sposób klimatyczny imersyjne czy inkszy. i nie wiem może raport average dowódcy HQ więcej by coś wniósł.
[Obrazek: I9i4llN.png]
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości