Doprecyzowując
Skuteczność bandaży na konkretne rany możemy odczytać tutaj: ACE_Medical_Treatment.hpp
Krwotoki są zależne od rodzaju rany zgodnie z konfiguracją: ACE_Medical_Injuries.hpp
Prawidłowa kolejność łatania jest skomplikowana.
ACE na pewnym etapie obliczeń sprowadza krwawienia do dwóch kategorii. Krwotoków z ciała oraz krwotoków z kończyn.
Krwawienie z ciała obejmują maksymalnie 0.9 krwawienia z głowy oraz maksymalnie 1.0 krwawienia z ciała.
Maksymalnie oznacza że krwotok z głowy na poziomie 2.0 będzie sprowadzony do poziomu 0.9. Maksymalna wartość krwawienia z ciała wynosi 1.0.
Krwawienia z kończyn obejmują maksymalnie 0.3 krwawienia z każdej z rąk oraz 0.5 krwawienia z każdej nogi. Wynik również może wynieść maksymalnie 1.0.
Krwawienia z kończyn są zależne od krwawienia z ciała zgodnie z wzorem:
krwawienie_z_kończyn * (1.0 - krwawienie_z_ciała)
Ostatecznie wynikiem jest suma krwawienia z ciała i kończyn.
Wnioski
Załatanie ciała powoduje zwiększenie krwawienia kończyn. Kolejność należy ustalić na podstawie zaawansowania obrażeń.
Całość na podstawie fnc_updateWoundBloodLoss.sqf
Nie wiem na jakiej podstawie zestawiasz ilość krwi z opisami gdzie twoje zakresy nawet z sobą nie graniczą.
Poziomy krwi są stałe oraz wynoszą:
Na podstawie script_macros_medical.hpp
Skuteczność bandaży na konkretne rany możemy odczytać tutaj: ACE_Medical_Treatment.hpp
Krwotoki są zależne od rodzaju rany zgodnie z konfiguracją: ACE_Medical_Injuries.hpp
Prawidłowa kolejność łatania jest skomplikowana.
ACE na pewnym etapie obliczeń sprowadza krwawienia do dwóch kategorii. Krwotoków z ciała oraz krwotoków z kończyn.
Krwawienie z ciała obejmują maksymalnie 0.9 krwawienia z głowy oraz maksymalnie 1.0 krwawienia z ciała.
Maksymalnie oznacza że krwotok z głowy na poziomie 2.0 będzie sprowadzony do poziomu 0.9. Maksymalna wartość krwawienia z ciała wynosi 1.0.
Kod:
private _bodyBleedingRate = ((_headBleeding min 0.9) + (_bodyBleeding min 1.0)) min 1.0;
Krwawienia z kończyn obejmują maksymalnie 0.3 krwawienia z każdej z rąk oraz 0.5 krwawienia z każdej nogi. Wynik również może wynieść maksymalnie 1.0.
Kod:
private _limbBleedingRate = ((_leftArmBleeding min 0.3) + (_rightArmBleeding min 0.3) + (_leftLegBleeding min 0.5) + (_rightLegBleeding min 0.5)) min 1.0;
Krwawienia z kończyn są zależne od krwawienia z ciała zgodnie z wzorem:
krwawienie_z_kończyn * (1.0 - krwawienie_z_ciała)
Kod:
_limbBleedingRate = _limbBleedingRate * (1 - _bodyBleedingRate);
Ostatecznie wynikiem jest suma krwawienia z ciała i kończyn.
Wnioski
Załatanie ciała powoduje zwiększenie krwawienia kończyn. Kolejność należy ustalić na podstawie zaawansowania obrażeń.
Całość na podstawie fnc_updateWoundBloodLoss.sqf
Nie wiem na jakiej podstawie zestawiasz ilość krwi z opisami gdzie twoje zakresy nawet z sobą nie graniczą.
Poziomy krwi są stałe oraz wynoszą:
Kod:
#define DEFAULT_BLOOD_VOLUME 6.0 // in liters
#define BLOOD_VOLUME_CLASS_1_HEMORRHAGE 6.000 // lost less than 15% blood, Class I Hemorrhage
#define BLOOD_VOLUME_CLASS_2_HEMORRHAGE 5.100 // lost more than 15% blood, Class II Hemorrhage
#define BLOOD_VOLUME_CLASS_3_HEMORRHAGE 4.200 // lost more than 30% blood, Class III Hemorrhage
#define BLOOD_VOLUME_CLASS_4_HEMORRHAGE 3.600 // lost more than 40% blood, Class IV Hemorrhage
#define BLOOD_VOLUME_FATAL 3.0 // Lost more than 50% blood, Unrecoverable
Never spend 6 minutes doing something by hand when you can spend 6 hours failing to automate it ~Zhuowei Zhang