[COOP] Hell on Earth [26.09.2020]
#1
Hell on Earth
[COOP] Survival horror [26.09.2020] [20:00]

Teaser:

Sytuacja:
Rok 2019. Na terenie Czarnorusi w północnej Rosji doszło do znaczącej destabilizacji regionu. Awaria obiektu naukowego "Altar Hill" spowodowała wydostanie się na zewnątrz tajemniczego wirusa o letalnych dla zarażonego objawach oraz prowadzącego do patologicznej agresji u zwłok, ponadto co raz częściej słyszy się pogłoski o anomaliach występujących na terenie Czarnorusi. Z biegiem czasu stabilność regionu zaczęła spadać do stanu krytycznego, co wywołało ogólną anarchię na danym terenie wśród ludności cywilnej oraz służb mundurowych. Przekazy mówią również o niepowodzeniu misji wojsk Federacji Rosyjskiej wysłanych do ustabilizowania sytuacji w regionie, co doprowadziło do całkowitej anarchii oraz nieładu. Niemożność do zatrzymania epidemii oraz stabilizacji Czarnorusi wymusiła na rządzie Stanów Zjednoczonych opracowanie planu operacyjnego mającego na celu zbadanie przyczyn awarii oraz jeśli to możliwe, pomoc cywilną i militarną. Dyplomacja między dwoma mocarstwami zawiodła co przełożyło się na całkowite zepsucie stosunków dyplomatycznych między nimi oraz groźbę wojny, która zmusiła USA do wysłania swoich operatorów.

Odprawa:
Jesteście operatorami Central Intelligence Agency (CIA) wysłanymi przez Stany Zjednoczone w celu zbadania przyczyn katastrofy, do której doszło w tajnym obiekcie naukowym "Altar Hill" na Czarnorusi. Zostaliście wyposażeni w broń oraz ekwipunek charakterystyczny dla regionu, aby zapewnić wtopienie się w tło lokalnego konfliktu i niewykrycie waszych działań. Nasi inni agenci będą nad wami czuwać ukryci w terenie, abyście mogli lepiej zorganizować rozeznanie, zbadanie przyczyn awarii, zdobycie odpowiednich danych z obiektu oraz sprawną ewakuację. Nie do końca wiadomo co czeka na was na miejscu, zwiad mówi o wielu grupach osób zarażonych, ale także o obecności rebelianckich wojsk rosyjskich, grup bandytów czy chociażby o samodzielnie funkcjonujących miejscowościach wypełnionych ocalałymi cywilami i szabrownikami, udało się również uzyskać szczątkowe informacje na temat istnienia zjawisk nazywanymi potocznie anomaliami. Co więcej należy zwrócić uwagę na istnienie chmury radioaktywnej unoszącej się w otoczeniu "Altar Hill".

[Obrazek: y8UQjAI.jpeg]
Zadania główne:
    1. Dokonaj rozpoznania w terenie.

    2. Zdobądź kod dostępu do obiektu naukowego "Altar Hill" (wytyczne miejsca gdzie można znaleźć kod, przekaże przez radio druga grupa operacyjna).

    3. Zdobądź sprzęt, który pozwoli na wejście do strefy radiacyjnej (informacje o miejscu gdzie przechowywany jest taki sprzęt poda również druga grupa operacyjna).

    4. Zbadaj "Altar Hill", zgraj wszystkie dostępne dane z serwerów i przeszukaj archiwa obiektu.

    5. Ewakuuj się wedle wytycznych drugiej grupy operacyjnej.

Zadania poboczne:
    1. Zdobądź więcej informacji o sytuacji w regionie wśród lokalnej ludności, spróbuj zaskarbić sobie ich zaufanie wykonując dla nich pomniejsze zadania oraz oferując pomoc. [Na mapie oznaczono ciekawe miejsca za pomocą kółek, kółek z znakiem zapytania (nie wiadomo czego można się tam spodziewać) oraz flag (bazy z dużą ilością uzbrojonego personelu, zazwyczaj neutralnie nastawionego)].

    2. Największy konflikt toczy się aktualnie między prywatną firmą wojskową Darkwater a paramilitarną organizacją o nazwie Powinność o przejęcie "Altar Hill", być może należy obrać którąś ze stron w celu łatwiejszego dostania się do samego obiektu. Informatorzy przyjęli, że Powinność chce całkowitego zniszczenia placówki, a Darkwater wyciągnięcia z niej danych potrzebnych do "własnych badań". Warto również zaznaczyć, że do ofensywy póki co nie włącza się Wojsko Rosyjskie.

    3. Helikopter, którym przybyliście na miejsce uległ awarii i powinien zostać naprawiony, dzięki czemu ewakuacja może być łatwiejsza (części potrzebne do naprawy można znaleźć w obrębie niebieskich kółek na mapie).

Frakcje:
    -Ludność cywilna (również wszelkiego rodzaju szabrownicy, stalkerzy, służby mundurowe Czarnorusi). Najprawdopodobniej nastawieni przyjaźnie bądź neutralnie.

    -United States Navy, CIA, US Marines - sojusznicy. Flota razem z wojskiem stacjonuje aktualnie w dużym oddaleniu od brzegu; Operatorzy CIA są już na miejscu.

    -Darkwater - prywatna firma wojskowa, wykazują wobec obcych neutralną postawę.

    -Powinność - grupa paramilitarna, wykazują wobec obcych neutralną postawę.

    -Wojsko rosyjskie - umiarkowany stopień wrogości. Oderwany od macierzystej armii pułk stacjonujący na południu szuka pomocy wśród innych frakcji.

    -Mafie oraz gangi - wysoki wskaźnik agresji w stosunku do innych grup, duże prawdopodobieństwo wrogiego nastawienia.

    -Kult - tajemnicza grupa osiadła obok "Altar Hill" - brak danych.

FAQ:
Q: TL;DR, można prosić o jakiś skrót tekstu? A: Destabilizacja regionu w wyniku awarii obiektu naukowego wymusiła interwencję USA, więc należy wejść (nie rzucając się w oczy oraz posiadając odpowiedni sprzęt) do "Altar Hill", zebrać wszelkie dane i ewakuować się z Czarnorusi.

Q: Jak z FPS? A: Wedle ostatnich testów w sporej mierze 50-60 fps dzięki optymalizacji misji przez mission makera.

Q: Czego nowego, niespodziewanego można się spodziewać po misji? A: Odkryj to samemu! Szkoda spoilerować a i lista długa.

Q: Co oznacza survival horror? A: W tym przypadku termin oznacza, że misja będzie utrzymywać graczy w napięciu i zmuszać ich do czujności, dodając do tego odpowiednią otoczkę klimatu (spokojnie nie ma żadnych jumpscare'ów oraz podobnych do tego rzeczy).

Q: Czy znowu będzie radio w samochodach? A: Nie będzie. Doszliśmy do wniosku (również dzięki komentarzom z poprzedniej misji), że jest to nietrafne rozwiązanie, które przysparza problemów dowódcy i co niektórych graczy doprowadza do szału.

Q: Czy wybory w misji mają znaczenie? A: Tak.

Q: Co oznacza "niewykrycie"? A: Misja zakłada, że wasze prawdziwe zadania i wasza prawdziwa tożsamość nie mogą zostać ujawnione lokalnej ludności, a już na pewno nie mogą zostać ujawnione jakimkolwiek służbom rosyjskim.

Q: Jak długa jest ta misja? A: Ciężko powiedzieć, wiele zależy od organizacji i podejścia do niej. Staraliśmy się ją zaplanować tak, aby nie była bardzo długa.

Q: Jak trudna jest ta misja? A: Dość przystępna, ale w niektórych momentach wymagająca.

Sloty:



X-Ray 1


1. Squad Leader: Szachcik

2. Radio Operator: Bon

3. Grenadier: Zbysiek

4. Machinegunner: Vester

5. Machinegunner Assistant:

6. Medic: Siwy

7. Medic: Seba

8. Sharpshooter: Sallami

9. Rifleman: Marcin

10. Rifleman: Malkazar

11. Rifleman: Niebieski

12. Rifleman: Tomo

Dodano sloty rezerwowe (rifleman class), można się nadal zapisywać!

Rezerwa: BlueS, Wrr, Klapek


X-Ray 2

1. Operator: Alexander

2. Operator: Melo

Modyfikacje:
Paczka podstawowa

+ Zombies and Demons (https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=501966277)

+ Zombies and Demons Ace Integration (https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...1606871585)

+ S.T.A.L.K.E.R. + CBRN Equipment (https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...1996610193)

+ Chernarus Redux (https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...1128256978)



KOLEKCJA STEAM (PODSTAWA + DODATKOWE): https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...2229075958

Autorzy:
Melo: mission making, skrypty

Alexander: pomysł, fabuła, muzyka, mission making

[Obrazek: cvmc5h3.jpg] [Obrazek: iQ5gDOv.jpg] [Obrazek: 0rG850N.jpg]
"Oops" ~ Benito Mussolini (1945)
Odpowiedz
#2
MEDYK!
Odpowiedz
#3
Sniper
[Obrazek: hFLirBl.gif]
Odpowiedz
#4
3. Grenadier:
Pozdrawiam.
https://pastebin.com/raw/PN3dqiUc

[Obrazek: JogZptf.gif]
imadło
Odpowiedz
#5
meeeediiiiiiic!
Odpowiedz
#6
9. Rifleman:
Never spend 6 minutes doing something by hand when you can spend 6 hours failing to automate it ~Zhuowei Zhang
[Obrazek: NTFSyLu.gif]
Odpowiedz
#7
a od biedy SL
Kładziesz się do łóżka, zamykasz oczy i próbujesz nie być na świecie - to jest spanie.
~Zbysiek
Odpowiedz
#8
Rifleman
Odpowiedz
#9
Machinegunner
Odpowiedz
#10
5. Machinegunner Assistant: ciapciap
Odpowiedz


Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości