Główne założenia misji
Misja zakończona sukcesem
- Uzasadnienie
Co najmniej jedna osoba uciekła.. chociaż nawet gdyby nikt nie ewakuował się, to i tak wszystkie cele były wykonane, a więc ogólnie zakończona sukcesem bo w taskach wszystkie zadania miały ptaszka.
Problemy techniczne
jeden skrypt się nie odpalił, ale to dlatego że na 2h przed misją mission.sqm między mną a Melo się zje... i trzeba było dodawać rzeczy z Wersji V6 i widocznie pominięte było niektóre rzeczy w triggerze, ale cała reszta działała supcio
Nieobecności
Seba się spóźnił 7 minut bo zaspał
Uwagi
fajnie było, nwm jak innym.
- początek trzeba było nieco poprawić, bo taki hot start, ale niestety z powodu problemu opisanym w problemy techniczne nie było czasu tego zrobić
- mimo, że ostatecznie zmniejszałem ilość botów, to podczas misji i tak musiałem w zadaniu1 jak i zadaniu3 zredukować ich o niecałe 50% (może z full squadem byłoby lepiej, nie wątpię - brakowało nam trochę siły ogniowej i drugiego medyka)
-więcej markerów powinienem dać
-Evac Heli to był CH-47 który był w Vietnamie, ale crew był z RHSa, kompletnie nie zwróciłem na to uwagę bo były inne problemy.
- miało nie być respów, chciałem tylko zusa (bo musiałem gre restartować) aby obserwować grę, ale mnie tepnięto i krzyczeli 'wskakuj noo' to potem na objective3 pare osób jednorazowo uleczyłem gdy byli w sytuacji nie do odratowania, aby było fair
- dla wiekszości FPSy były w normie (norma wg mnie to minimum 30fpsow), pojedyńcze przypadki dropów
Wnioski
Fajny typ misji, trzeba tylko naprawić aby headless przejmujący botów nie usuwał im wszystkiego co na początku w skrypcie nadaje i będzie dopsze. UnitPlay pokazał, że świetnie się nadaję na transport jednostek w sposób klimatyczny imersyjne czy inkszy. i nie wiem może raport average dowódcy HQ więcej by coś wniósł.