Friendly Fire
[ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - Wersja do druku

+- Friendly Fire (https://www.friendly-fire.pl/forum)
+-- Dział: Serwery (https://www.friendly-fire.pl/forum/forumdisplay.php?fid=74)
+--- Dział: Arma 3 ACE (https://www.friendly-fire.pl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+---- Dział: Misje (https://www.friendly-fire.pl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+---- Wątek: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" (/showthread.php?tid=540)

Strony: 1 2


[ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - szachcik - 16-05-2019

Codename "Levitate"
COOP | 17.05.2019 | 20:00
[Obrazek: xACnxaj.jpg]
Opis:
Świat jest bliski zagłady przez trwający globalny konflikt między największymi mocarstwami. Napięcie między stronami przekroczyło już wszelkie granice co spowodowało ignorowanie wszelkich porozumień międzynarodowych i dopuszczenie się stosowania wszelkiego rodzaju broni, w tym atomowej i biologicznej. Gatunek ludzki uległ znacznej depopulacji a także nieprzewidzianym mutacjom. Wojna na zaawansowane technologie przeradza się w walkę o przetrwanie. Walczące frakcje ukrywają się w zamkniętych schronach bądź ukrytych obozach, gdyż poza nimi nie da się znaleźć przyjaźnie nastawionych istot żywych.

W pewnym kraju Europy Wschodniej wojsko amerykańskie posiadało placówkę badawczą, która zajmowała się obserwacją pewnej anomalii, która miała przynieść możliwość pozyskiwania praktycznie darmowej energii, co w trudnych czasach może być kluczem do przetrwania i rozwoju. W ostatnim czasie urwał się jednak kontakt z placówką, więc postanowiono wysłać na jej miejsce ekspedycję, która ma za wszelką cenę zabrać z niej zebrane dotychczas dane i zniszczyć ich kopie, zanim dostaną się w ręce przeciwnika.

Dla ekspedycji pojawiły się jednak pewne komplikacje. Została ona ostrzelana przez nieznaną frakcję, tracąc przy tym kilku członków oraz swój pojazd. Po nadaniu sygnału o pomoc udało im się skontaktować z drużyną rozpoznawczą MARSOCu, która mimo dysponowania już niewielką ilością sprzętu podjęła się wspólnej misji, która ma w tym momencie najwyższy priorytet.

Nowo uformowana ekspedycja przemieszczając się wspólnie przez 2 dni bez pojazdu straciła sporo zasobów, ale wg szacunków placówka powinna się znajdować już ok 1-2km na południe. Jednak na otwartym terenie grupa została zaatakowana przez hordę zombie i zmuszona do ucieczki. Udało im się skryć w opuszczonym tunelu kolejowym, który wydaje się, że prowadzi również na południe.

Miejsce: Europa Wschodnia

Zadania główne:

  1. Dostań się do kratera/placówki badającej anomalię, zabierz laptop i dokumenty oraz zniszcz sprzęt badawczy
  2. Ewakuuj się do wyznaczonego punktu

Zadania poboczne:
  1. Sprawdź czy dane nie zostały już przechwycone (przeszukaj Obóz-2 i 3)

Mapa:

[Obrazek: vlRvkxG.jpg]

Sloty:
Ekspedycja

  1. Dowódca - Sallami
  2. Inżynier-1 - szachcik
  3. Inżynier-Mechanik - Antrzej
  4. Medyk - Bon
  5. Strzelec - Koso 
  6. Inżynier-2 - Marcin648
  7. Inżynier-3 -  NieZalezny
MARSOC

  1. Dowódca - Oro
  2. Operator-Strzelec - klapek
  3. Operator-Mechanik - rispo
  4. Operator-EOD - zbysiek
  5. Operator-Medyk -  Tomo

Ekspedycja-2

  1. Oficer - Vester
  2. Strzelec -
  3. Oficer - Gerhex

Dodatkowe informacje:
Sloty inżynierów nie posiadają radia, ale są normalnie uzbrojone. Inżynierowie jako jedyni posiadają strzykawki oraz pigułki "antywirusowe" (na zakażenie od zombie). Wyposażenie każdego slotu może być różne/improwizowane i raczej niezbyt bogate. Więcej informacji na odprawie ts przed misją.
Zapraszam.


Mody:



RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - Wrr - 16-05-2019

MARSOC

Dowódca - Pan Podręcznik (na 80%)


RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - Sallami - 16-05-2019

Kierownik wycieczki aka opiekunka grupy przedszkolnej Sallami/Operator drabiny


RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - Marcin648 - 16-05-2019

Inżynier


RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - kbz - 16-05-2019

eod ja


RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - rispo - 16-05-2019

MARSOC
Operator-Mechanik - rispo
Operator-Strzelec - Dziuba


RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - Bon - 16-05-2019

odbjur, potwierdzam


RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - Mat - 16-05-2019

3.Inzynier/Mechanik Mat


RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - Tomo - 16-05-2019

MARSOC
Operator-Medyk - Tomo


RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - szachcik - 16-05-2019

Miejsca dość szybko zapełnione, ale można się wpisać na rezerwę. Być może dorzucę kilka slotów.


RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - klapek - 16-05-2019

rezerwa Smile


RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - Kaszojad - 16-05-2019

Potwirdzam



Pozdrawiam kadecik KOSZo


RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - Antrzej - 16-05-2019

rezerwa.


RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - Vester - 16-05-2019

Rezerwa


RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - Gerhex - 16-05-2019

rez


RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - NieZalezny - 16-05-2019

Potwierdzam oof'u


RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - szachcik - 17-05-2019

AKTUALIZACJA
  • Klapek wpisany na miejsce Dziuby
  • Dodane 3 sloty (wpisane osoby z rezerwy)
  • Dodano zadanie poboczne i zaktualizowano mapę



RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - Mat - 17-05-2019

Z przykrością wypis Sad


RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - szachcik - 18-05-2019

[Obrazek: YDLEYhe.png]

Główne założenia misji
Misja wykonana
- Uzasadnienie
Zadania główne wykonane. Brakło trochę wody/jedzenia z lootu, więc musiałem lekko dopomóc.

Problemy techniczne
Misja zadziałczyła tak jak powinna dopiero w drugim podejściu. W pierwszej wersji prawdopodobnie zbyt dużo było jednostek zombie, które mocno obniżyły płynność działania. W wersji poprawionej ilość jednostek postawionych w edytorze zmniejszona o ok. 50%, dodatkowo zmienione kilka parametrów: narzucony bardzo niski view distance, wszystkie jednostki "uśpione" - wyłączona ich dynamiczna symulacja, która włączała się dopiero w pobliżu graczy oraz kilka obiektów również przestawionych w tryb bez symulacji.
Poprawiłem też czas pojawiania się głodu i pragnienia.

Nieobecności
Kilka osób zrezygnowało po pierwszym nieudanym podejściu. Szkoda, że nie zaczekali 15 min na poprawioną wersję.

Uwagi
W drugiej próbie po falstarcie, która miała być potraktowana bardziej testowo rozgrywka wyszła może trochę za luźno i chaotycznie, przez co bez chcianego klimatu, ale jest to uzasadnione ze względu na zaistniałe okoliczności.

Wnioski
W pierwszej chwili po zakończeniu mógłbym powiedzieć, że misja to spory niewypał, ale po zastanowieniu się stwierdzam, że zebrane doświadczenie i zdobyta wiedza o misjach bazujących na zombie warta była poświęcenia czasu, a była to moja pierwsza misja tego typu.
Mogę uderzyć się w pierś, że w misji wiele rzeczy można było dopieścić, ale wygrała opcja, żeby rozegrać ją w miarę szybko.
Co do ilości zombie na mapie warto odnotować, że wspomaganie się Zeusem wychodzi in plus. W drugiej wersji misji co prawda usunąłem sporą część jednostek, ale potem w trakcie respiłem je z zeusa właśnie, na tyle, że ich ilość mogła być porównywalna do pierwotnej i nie było to odczuwalne pod kątem płynności gry.
Dzięki za przybycie i cierpliwość przede wszystkim, zwłaszcza tym, którzy poczekali do drugiego razu, bez większego marudzenia. Została nuta optymizmu, która motywuje do dalszego tworzenia i dopracowywania swoich dzieł.

Pozdrawiam


RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - Marcin648 - 20-05-2019

https://www.youtube.com/watch?v=cSGGb3pACL4